Betalen en bezorgen

Bezorgen

Wij vinden het heel belangrijk dat u met ons diensten tevreden bent. Daarom zorgen wij ervoor dat uw bestelling zo spoedig mogelijk wordt geleverd.

Leveringstijden

Alle bestellingen geplaatst voor 12:00 uur op werkdagen worden op dezelfde dag behandeld en verzonden.

De leveringstermijn hangt af van de gekozen bezorgdienst.

De levertijden zijn doorgaans:

  • UPS: 2 - 3 werkdagen
  • GLS: 3 - 5 werkdagen
  • Dachser: 4 - 5 werkdagen

Over de verzending wordt u door een bevestigings-e-mail op de hoogte gebracht.

Let wel: De levertijden kunnen soms afwijken van de verwachte levertijden omdat wij afhankelijk blijven van derden. Over de levertijden kunnen wij daarom geen garanties geven.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn per product verschillend. Afhankelijk van het gewicht, de aantallen en de grootte van het pakket wordt de bestelling via een leveringsbedrijf of met een vrachtwagen geleverd.

Verzendkosten worden berekend volgens de gekozen bezorgdienst en desbetreffende leveringstermijn.

Voor levering via UPS bereken wij € 7,90. De verzendkosten zijn altijd bijgerekend.

Voor levering via GLS bereken wij € 4,95. Bij een bestelwaarde vanaf € 150 zijn de verzendkosten via GLS binnen België gratis.

Bij betalen bij levering worden er geen extra kosten aangerekend.

Verzendingen naar andere landen dienen aangevraagd te worden.

Schade

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de bestelling netjes en verzorgd bij u geraakt. Moest er tijdens de verzending toch iets fout gaan en u heeft onverhoopt een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Wij verzoeken u hiermee vriendelijk om bij ontvangst de producten zorgvuldig te bekijken en in geval van een schade dit direct binnen 48 uur aan ons te melden, graag per e-mail met foto´s hoe de levering is aangekomen. Aan de hand hiervan kunnen wij uitzoeken waar het misgelopen is. Na het verstrijken van deze termijn kunnen wij geen meldingen van schade meer aanvaarden.

Soms kan er ook voorkomen dat alle bestelde producten wel op de pakbon staan, maar er ontbreekt een artikel bij de levering. Neem dan direct contact op met onze klantenservice, zodat wij het product alsnog kunnen opsturen.

Vervoerders

Wij zorgen er voor dat alle bestellingen door erkende en betrouwbare vervoerders bezorgd worden.

Kleine pakketten worden door GLS of UPS verstuurd.

Als klant voor betalen bij de levering kiest, zullen kleine pakketten via UPS afgeleverd worden.

Grote en zware producten worden met een extern transportbedrijf Dachser verzonden.

Mocht het hierna nog steeds niet alles duidelijk, neem dan contact met ons op.

 

Betalen

Wij streven naar de beste service en uw tevredenheid stellen wij zeer op prijs. U kunt zeker ervan zijn dat bij ons betaalt u altijd veilig zonder zorgen te hoeven maken! Maak een bestelling en kies van volgende betrouwbare betaalmogelijkheden. 

Betaalmogelijkheden

Bij ons kunt u betalen middels onderstaande betaalmethoden. De gewenste betaaloptie kiest u tijdens het bestelproces.

PayPal

Transacties met PayPal zijn veilig en snel. U kunt de bestelling eenvoudig afrekenen door middel van een email en uw wachtwoord te bevestigen op PayPal's beveiligde omgeving. De betaling wordt direct verwerkt en de bestelling wordt door ons direct in behandeling genomen.

Kredietkaart

Wilt u liever met uw kredietkaart betalen? Wij accepteren de volgende kredietkaarten:

  • Mastercard
  • Visa

Ook deze methode is gemakkelijk. Geef bij de afrekening uw kredietkaartnummer, vervaldatum van uw kredietkaart en CID/CVC-code aan.

Wij willen u er zeker van maken dat wij geen creditcard gegevens opslaan en dat uw informatie wordt via een beveiligde server versleuteld verzonden.

Bij een kredietkaart transactie worden geen kostenberekend.

Vooraf overmaken

U moet het totaalbedrag voor de bestelde artikelen eerst zelf overmaken op onze rekening via uw eigen bank omgeving. Gebruik hiervoor de volgende bankgegevens: IBAN: NL38 INGB 0008 9892 96 en BIC: INGBNL2A. Vergeet niet als het betalingskenmerk uw ordernummer te vermelden; zo kunnen wij de betaling aan uw bestelling koppelen. Ons bankgegevens kunt u daarnaast vinden in de bevestigings-email die u ontvangt na het afronden van de bestelling. Wanneer u geen bevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

Zodra is de betaling op onze bankrekening bijgeschreven, verwerken wij de bestelling zo snel mogelijk.

Rembours

Bij rembours betaalt u rechtstreeks aan de chauffeur op het moment van aflevering. Let op, de levering kan ter plaatse alleen contant betaald worden. Om onder rembours te kunnen betalen, moet u voor UPS in het bestelproces kiezen. 

 

Vragen

Wat moet ik doen als mijn betaling mislukt of is geweigerd?

In geval dat het betalingsproces niet lukt, neem dan contact met onze klantenservice op.

Moet ik vóór de levering betalen?

De betaling moet inderdaad vooraf gedaan worden zodat de bestelling wordt verwerkt. Enkel bij rembours is het mogelijk om achteraf te betalen.

Worden er extra kosten voor de betaalmogelijkheden berekend?

Wij reken geen extra kosten voor de betaalmogelijkheden.

Ik heb geen betalingsbevestiging ontvangen, wat nu?

Neem contact met onze klantenservice op. Wij gaan in ons systeem z.s.m. nakijken of er alles in orde is.

Waar kan ik de kortingscode invoeren?

In de winkelwagen staat er een optie om de kortingscode in te voeren.

 

Mocht u nog een vraag hebben over de betaling of over een betaalwijze, aarzel dam niet om met onze klantenservice contact op te nemen via info@sanitino.be.

Naar beneden