STYLE PLUS s.r.o. Moravská 1259, 570 01 Litomyšl
Trustpilot Logo
4.5 ster: Uitstekend

Uitstekend

Snelle service!

Snelle service!

Mrs Kathleen Nuyts 6 uur geleden
5 stars
Vlotte en stipte levering van…

Vlotte en stipte levering van topproduct aan een zeer competitie prijs.

Paul Mertens 9 uur geleden
5 stars
Fijn thuis gebracht

Fijn thuis gebracht , zoals afgesproken .

Yvonne Gabriels 2 dagen geleden
5 stars

Garantie/klacht

Schade bij levering

Wij proberen de pakketten met alle zorg goed te verpakken en te versturen. Desondanks kan het altijd gebeuren dat er tijdens het vervoer beschadigingen optreden. Daarom is de koper verplicht om de geleverde artikelen onmiddellijk na ontvangst te controleren. De eventuele schade dient u dan binnen 48 uur naar ons te melden, graag per e-mail met foto´s hoe de levering is aangekomen. Aan de hand hiervan kunnen wij uitzoeken waar het misgelopen is. Na het verstrijken van deze termijn kunnen wij geen meldingen van schade meer aanvaarden.

Garantiebepalingen

Bij ons hebt u standaard 2 tot 5 jaar garantie, afhankelijk van het merk van het artikel.  De door ons aangeboden garantiebepalingen beperken zich enkel tot fabrieksfouten. Voor alle andere defecten, die opgetreden zijn door onjuist gebruik of er is enige vorm van slijtage voorgekomen, kunnen wij helaas geen garantie geven.

Als u van mening bent, dat bij ons gekocht product problemen aantoont en voor garantie in aanmerking komt, neem dan contact met ons op via info@sanitino.be. Geef bij het onderwerp aan dat het om een garantie aanvraag gaat en beschrijf ons alstublieft zo specifiek mogelijk waar het probleem in zit, graag met foto´s, betreffende factuur en het ingevulde garantie aanvraagformulier erbij. Wij zullen uw klacht uiterlijk binnen 30 dagen afhandelen. Mochten wij meer tijd nodig hebben, dan zult u op de hoogte gesteld worden.

Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze Algemene voorwaarden of neem gerust contact met ons op door te bellen naar  +3250895065 of stuur een e-mail naar info@sanitino.be.

Klachtafhandeling

Bent u niet tevreden over een product of de dienstverlening? Dan zouden wij graag daar geinformeerd over te worden, zo kunnen wij de klacht naar ieders tevredenheid proberen op te lossen.

Uiteraard maken wij onbewust foutjes maar daar zouden wij graag op de hoogte gesteld van worden zodat wij ons best kunnen doen om deze fouten te voorkomen. Wij streven naar de beste service en uw mening stellen wij zeer op prijs! Daarom vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Wij zullen uw klacht binnen 3 dagen na ontvangst beantwoorden.

Is de klacht niet naar uw wens opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Europese online geschillenplatform (ODR).