SANITINO s.r.o. Moravská 1259, 570 01 Litomyšl
Trustpilot Logo
4.5 ster: Uitstekend

Uitstekend

Snelle levering.

Snelle levering.

J Fiddelaers 3 uur geleden
4 stars
TOP snelle levering goede prijzen!!

TOP snelle levering goede prijzen!!

klant 14 uur geleden
5 stars
Hele goede service

Hele goede service. Meteen antwoord chat en snelle zending

redouan Qarmoudi 15 uur geleden
5 stars

Bezorgen

Wij vinden het heel belangrijk dat u met ons diensten tevreden bent. Daarom zorgen wij ervoor dat uw bestelling zo spoedig mogelijk wordt geleverd.

Leveringstijden

Alle bestellingen geplaatst voor 12:00 uur op werkdagen worden op dezelfde dag behandeld en verzonden. U zult de bestelling binnen 4 tot 5 werkdagen ontvangen.

Over de verzending wordt u door een bevestigings-e-mail op de hoogte gebracht.

Let wel: De levertijden kunnen soms afwijken van de verwachte levertijden omdat wij afhankelijk blijven van derden. Over de levertijden kunnen wij daarom geen garanties geven.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn per product verschillend. Afhankelijk van het gewicht, de aantallen en de grootte van het pakket wordt de bestelling via een leveringsbedrijf of met een vrachtwagen geleverd.

Voor alle pakketten bereiken wij € 4,95.

Bij een orderwaarde vanaf € 150,- zijn de verzendkosten binnen België gratis.

Indien u uw bestelling onder rembours laat versturen worden er € 10 extra in rekening gebracht.

Verzendingen naar andere landen dienen aangevraagd te worden.

Schade

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de bestelling netjes en verzorgd bij u geraakt. Moest er tijdens de verzending toch iets fout gaan en u heeft onverhoopt een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Wij verzoeken u hiermee vriendelijk om bij ontvangst de producten zorgvuldig te bekijken en in geval van een schade dit direct binnen 48 uur aan ons te melden, graag per e-mail met foto´s hoe de levering is aangekomen. Aan de hand hiervan kunnen wij uitzoeken waar het misgelopen is. Na het verstrijken van deze termijn kunnen wij geen meldingen van schade meer aanvaarden.

Soms kan er ook voorkomen dat alle bestelde producten wel op de pakbon staan, maar er ontbreekt een artikel bij de levering. Neem dan direct contact op met onze klantenservice, zodat wij het product alsnog kunnen opsturen.

Vervoerders

Wij zorgen er voor dat alle bestellingen door erkende en betrouwbare vervoerders bezorgd worden.

Kleine pakketten worden door GLS verstuurd. 

Als klant voor betalen bij de levering kiest, zullen kleine pakketten via UPS afgeleverd worden.

Grote en zware producten worden met een extern transportbedrijf Dachser verzonden.

  

Mocht het hierna nog steeds niet alles duidelijk, neem dan contact met ons op.