STYLE PLUS s.r.o. Moravská 1259, 570 01 Litomyšl
Trustpilot Logo
4.5 ster: Uitstekend

Uitstekend

Zeer snelle verzending

Zeer snelle verzending, goede prijzen en uitstekende producten!

Jorinde Lannau 2 dagen geleden
5 stars
Perfect!

Interessante prijs, snelle verzending. Uitstekend.

Daniel Campe 2 dagen geleden
5 stars
zeer tevreden

zeer tevreden Perfect aflevering , goed en degelijk verpakt voor transport met dubbele layer verpakking. Verder erg goeie prijs kwaliteits verhouding voor mijn aangekochte artikel. Klantendienst ook direct toegangkelijk voor informatieve vraag .

Wim Hendrickx 3 dagen geleden
5 stars

Bezorgen

Wij vinden het heel belangrijk dat u met ons diensten tevreden bent. Daarom zorgen wij ervoor dat uw bestelling zo spoedig mogelijk wordt geleverd.

Leveringstijden

Wij doen ons best om u eerlijk te informeren over de verwachte leveringstijd. Op elke productpagina en in het product-overzicht staat altijd aangegeven wat de verwachte levertijd is. Soms kan de verwachte levertijd langer worden, in dit geval gaan wij u daar uiteraard zo spoedig mogelijk over informeren.

Alle bestellingen geplaatst voor 12:00 uur op werkdagen worden op dezelfde dag behandeld en verzonden. U zult de bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen ontvangen.

Over de verzending wordt u door een bevestigings-e-mail met tracking informatie geïnformeerd, zo kunt u de bestelling netjes zelf volgen.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn per product verschillend. Afhankelijk van het gewicht, de aantallen en de grootte van het pakket wordt de bestelling via een leveringsbedrijf of met een vrachtwagen geleverd.

Voor alle pakketten bereiken wij € 4,95.

Bij een orderwaarde vanaf € 150,- zijn de verzendkosten binnen België gratis.

Indien u uw bestelling onder rembours laat versturen worden er € 10 extra in rekening gebracht.

Verzendingen naar andere landen dienen aangevraagd te worden.

Schade

We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat de bestelling netjes en verzorgd bij u geraakt. Moest er tijdens de verzending toch iets fout gaan en u heeft onverhoopt een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Wij verzoeken u hiermee vriendelijk om bij ontvangst de producten zorgvuldig te bekijken en in geval van een schade dit direct binnen 48 uur aan ons te melden, graag per e-mail met foto´s hoe de levering is aangekomen. Aan de hand hiervan kunnen wij uitzoeken waar het misgelopen is. Na het verstrijken van deze termijn kunnen wij geen meldingen van schade meer aanvaarden.

Soms kan er ook voorkomen dat alle bestelde producten wel op de pakbon staan, maar er ontbreekt een artikel bij de levering. Neem dan direct contact op met onze klantenservice, zodat wij het product alsnog kunnen opsturen.

Vervoerders

Wij zorgen er voor dat alle bestellingen door erkende en betrouwbare vervoerders bezorgd worden.

Kleine pakketten worden door GLS verstuurd. 

Als klant voor betalen bij de levering kiest, zullen klein pakketten via UPS afgeleverd worden.

Grote en zware producten worden met een extern transportbedrijf Dachser verzonden.

  

Mocht het hierna nog steeds niet alles duidelijk, neem dan contact met ons op.