STYLE PLUS s.r.o. Moravská 1259, 570 01 Litomyšl
Trustpilot Logo
4.5 ster: Uitstekend

Uitstekend

Sanitino en Grohe Get

Bestelling op zaterdagavond besteld op de belgische site van het bedrijf. Na bestelling ontvang je een duidelijke mail maar kom je er opeens achter dat het bedrijf gevestigd is in Tsjechie. Levertijd gaf 3-5 werkdagen aan en woensdag werd het pakket al netjes en heel afgeleverd dus helemaal naar tevredenheid. Vind alleen wel dat er duidelijk op de website moet staan dat het bedrijf dus in Tsjechie staat want nu denk je Belgie of Nederland. Grohe Get keukenkraan besteld en netjes verpakt in bubbeltjesplastic zodat het heel aankomt. Zeer tevreden over de kraan en makkelijk te installeren

Martine van der Voorn 10 uur geleden
4 stars
Alles was heel goed geregeld

Levering en artikel was helemaal oke

Marc Verdonck 16 uur geleden
5 stars
Niets op aan te merken.

Wc besteld en 2 Geberit plaatjes. Snelle levering en ongeschonden 👍

Evelien Papeleu 19 uur geleden
4 stars

Bestellen

Hoe kan ik een product bestellen?

Online bestellen kan bij Sanitino.be 24 uur per dag en 7 dagen per week. Het bestellen in onze webwinkel is heel eenvoudig! U moet alleen door een paar stappen doorlopen.

  1. In de linke kolom van onze homepagina vindt u een menu. Hier zijn alle producten in categorieën netjes verdeeld. Om een product te vinden kunt u ook gebruik maken van de zoekbalk. Zodra u het juiste product vindt, voegt het gekozen product aan uw winkelwagen toe. U kunt dan gerust nog even winkelen of verder met afrekenen gaan.
  2. Zodra u alle nodige producten aan de winkelwagen geplaatst heeft. Ga naar de winkelwagen en controleer uw bestelling. In deze stap kunt u trouwens een kortingscode invullen. Als er alles klopt, ga door met het bestellen door op de knop “Bestellen” te klikken.
  3. Kies vervolgens gewenste bezorg- en betaalmethode. De verzendkosten staan erbij vermeld.
  4. In deze stap moeten uw persoonlijke gegevens ingevuld worden. Deze gegevens hebben wij voor de verwerking van uw bestelling nodig en ze zullen niet voor andere doeleinden worden gebruikt. Controleer a.u.b. nog eens uw bestelling en vergeet niet akkoord te gaan met onze Algemene voorwaarden en Privacy policy! Als er alles klopt, klik op de knop “Afrekenen”.
  5. Zodra de bestelling is verwerkt en verstuurd, ontvangt u per mail de bijbehorende factuur.

Als een gast of als een geregistreerde klant bestellen?

Een bestelling kunt u als een gast of als een geregistreerde klant plaatsen. Als u geregistreerd bent, heeft u onderstaande voordelen:

  • U kunt uw vorige bestellingen raadplegen
  • Uw persoonlijke gegevens moet u enkel bij de registratie invullen

Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling geplaatst is?

Nadat uw bestelling is geplaatst, ontvangt u per mail een bevestiging, dat de bestelling door ons in behandeling wordt genomen. Als u geen bevestigingsemail heeft ontvangen, neem a.u.b. direct contact met ons op, zodat wij de bevestigingsemail zo snel mogelijk naar u kunnen opsturen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Het is wel mogelijk uw bestelling te wijzigen. Neem alstublieft z.s.m contact met ons op via info@sanitino.be en vergeet niet uw bestelnummer te vermelden. Bestellingen die al verwerkt zijn, kunnen niet meer worden gewijzigd. U heeft natuurlijk recht om het pakket bij ontvangst te weigeren en retour te sturen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt ook uw bestelling uiteraard kosteloos annuleren tot het moment dat de bestelling verzonden is. Graag ontvangen wij uw verzoek tot annulering per mail aan info@sanitino.be onder vermelding van uw bestelnummer, zodat wij dit schriftelijk in bezit hebben. Hierdoor komt uw betalingsverplichting te vervallen. Bestellingen die al verwerkt zijn, kunnen niet meer worden geannuleerd. U heeft natuurlijk recht om het pakket bij ontvangst te weigeren en retour te sturen.

Wanneer ontvang ik de factuur?

Zodra is de bestelling volledig verwerkt en naar u verstuurd, wordt de factuur via ons bestelling systeem automatisch uitschrijven en naar uw e-mailadres verstuurd. De factuur geldt tevens als het garantiebewijs. Bewaar de factuur dus voorzichtig voor mogelijke garantieafhandeling.

Als u geen factuur heeft ontvangen, neem a.u.b. direct contact met ons op, zodat wij de factuur kunnen zo snel mogelijk naar u opsturen.