STYLE PLUS s.r.o. Moravská 1259, 570 01 Litomyšl

Advies

Overzicht van Grohe technologiën

Algemene veelgestelde vragen

Waarom zijn de prijzen zo laag in vergelijking met fysieke winkels?
Ons bedrijf behoort tot een van de grootste verkopers van sanitair op de markt. Door in grote volume aan te kopen rechtstreeks bij de fabrikanten en groothandels, kunnen wij ook jullie, onze klanten, zeer voordelige prijzen aanbieden. Bij ons staat een tevreden klant hoog in het vandeel en wij weten dat scherpe productprijzen zijn een belangrijke voorwaarde voor klanttevredenheid.
Zijn de producten origineel?
Alle producten die wij aanbieden zijn origineel, meestal direct bij de fabrikanten gekocht en van de hoogste kwaliteit.
Wat betekent een geautoriseerde verkoper?
De term geautoriseerde verkoper betekent, dat wij een directe verkoper van het merk zijn. Dan kunt u zeker zijn, dat de producten origineel zijn en dat ze rechtstreeks van de fabricant worden geleverd. Op dit moment zijn we een direct verkoper van de A-merken Grohe en Kludi.
Onder welke voorwaarden kunnen goederen worden geretourneerd?
Iedere consument heeft wettelijke recht om zonder boete en zonder opgave van redenen het contract te herroepen binnen 14 dagen na ontvangst van goederen. Meer informatie over de procedure kunt u terugvinden in onze algemene voorwaarden.
Wat zijn de bezorgkosten?
De verzendkosten zijn per product verschillend. Afhankelijk van het gewicht, de aantallen en de grootte van het pakket wordt uw bestelling via een leveringsbedrijf of met een vrachtwagen geleverd.
Voor alle pakketten bereiken wij € 4,95.
Indien u uw bestelling onder rembours laat versturen worden er € 5,90 extra in rekening gebracht.
Bij een orderwaarde vanaf €150,- zijn de verzendkosten binnen Nederland gratis.
Welk leveringsbedrijf zal me mijn bestelling bezorgen?
Ook hier zijn verschillende productgroepen van toepassing. Kleine pakketten worden door UPS verstuurd. Grote en zware producten worden verzonden met een extern transportbedrijf Dascher. Beide vervoerders zijn gecertificieerd en betrouwbaar.
Kan ik zelf aangeven wanneer de bestelling geleverd moet worden?
U kunt natuurlijk aangeven wanneer u de bestelling geleverd wilt hebben in het veld ‘opmerkingen’. Wij proberen dit aan de vervoerdienst door te geven, echter houd hierbij rekening dat er altijd iets mis kan gaan.
Zal ik van tevoren telefonisch gecontacteerd worden door de koerier?
Telefonisch contact op de dag van de levering is een standaard dienst van de leveranciers waarmee wij samenwerken. Naast een telefonisch contact ontvangt u ook een sms-bericht en een e-mail. Houd er rekening mee dat er altijd iets kan misgaan.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik tijdens levering niet thuis ben?
Wanneer u niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, neem dan een chauffeur de bestelling weer mee terug en neemt hij/zij contact met u op om een nieuwe afspraak in te plannen. Bent u bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde UPS Access Point afhaalpunt. Daar kunt u uw zending zelf ophalen. Dit alles zonder extra kosten.
Bent u niet tevreden over een product of de dienstverlening?
Uiteraard maken wij onbewust foutjes, maar daar zouden wij graag geïnformeerd over worden, zodat wij ons best kunnen doen om deze fouten te voorkomen en de klacht naar ieders tevredenheid proberen op te lossen. Wij streven naar de beste service en klanttevredenheid en uw mening stellen wij zeer op prijs! Daarom vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail naar info@sanitino.be aan de afdeling klantenservice door te geven. Wij zullen uw klacht binnen 3 dagen na ontvangst inhoudelijk beantwoorden. Is de klacht niet naar uw wens opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Europese online geschillenplatform (ODR).

Veelgestelde vragen over producten

Welk type inbouwreservoir moet ik kiezen voor een hangend toilet?
Het gebruik van inbouwreservoir voor een hangend toilet hangt af van de plaatsing en montagemogelijkheden. Kombifix/Uniset is ontworpen voor inbouw in massieve gemetselde muren of voor een voorzetwand installatie. Duofix/Rapid SL is best geschikt voor montage in lichtgewicht gipsplaat of voor voorzetwandinstallatie bevestigd aan gemetselde wand.
Duofix Special/Rapid SL is ontworpen voor montage tussen twee zijwanden. Bevestiging aan de zijwanden waardeert u vooral als er geen achterwand (of geen dragende muur) is en waar de bevestiging aan de zijwanden technisch eenvoudiger is.
Welk type inbouwdeel zou ik moeten kiezen?
Het geschikte type inbouwdeel voor de kraan staat vermeld in de productomschrijving. Daarnaast staat dit vermeld bij gerelateerde artikelen.
Zou ik een wastafelkraan met een trekwaste of zonder trekwaste moeten kopen?
Kraan met een waste wordt standaard geleverd met afvoergarnituur die door de trekwaste wordt bedienen. Deze trekwaste bevindt zich aan de achterkant van de kraan. De kraan zonder waste is voorzien van geen afvoergarnituur. De goede oplossing is een combinatie van kraan en PUSH OPEN afvoergarnituur (ook KLIK KLAK genoemd), die vermeld staat bij toebehoren artikelen. Deze combinatie raden wij u aan.
Wat is het verschil tussen inbouw douchekraan en inbouw badkraan?
Inbouw douchekraan is geschikt voor het bedienen van slechts één douche functie. Inbouw badkraan is geschikt voor het bedienen en schakelen van twee functies, bijv. van een handdouche en een baduitloop. Daarom is een inbouw badkraan ook geschikt voor een douche met handdouche en hoofddouche, evenals voor een bad met baduitloop en handdouche.
Ik heb het inbouwdeel van een specifiek merk, kan ik een afdekset van een ander merk kopen?
Nee, dit kan niet. De afdekset moet altijd van hetzelfde merk als het inbouwdeel zijn. (De enige uizondering zijn de merken Hansgrohe en Axor; producten van die merken zijn met elkaar compatibel).
Ik heb een inbouwreservoir van een specifiek merk, kan ik de bedieningsplaat van een ander merk kopen?
Nee, dit kan niet. De bedienigsplaat moet van hetzelfde merk als uw bestaande inbouwreservoir zijn. Hebt u hier hulp bij nodig? Neem contact met ons op door info@sanitino.be.
Waarvoor is die speciale oppervlaktebehandeling aangebracht op keramische producten en raad je het aan?
Het is een speciale oppervlaktebehandeling waardoor het oppervlak bijna perfect glad is. Hierdoor wordt er bijna geen vuil op aangetrokken. Dankzij dit hoeft het keramiek niet zo vaak te worden gereinigd in tegenstelling tot gangbare producten zonder deze oppervlaktebehandeling. Kortom gezegd, wij raden u dit soort producten zeer aan!
Wat moet ik doen als ik niet zeker ben van de compatibiliteit van bepaalde producten?
Elke bestelling wordt door ons technisch team gecontroleerd of alle producten compatibel zijn. Wij zijn waarschijnlijk de enige webwinkel die dergelijke controle uitoefent. Als er in een bestelling incompatibele producten zitten of er iets belangrijks ontbreekt, nemen wij onmiddelijk contact met u op. Uw bestelling is bij ons veilig!
Wat is het verschil tussen het Geberit inbouwreservoir nr. 111.300.00.5 en nr. 111.355.00.5?
Het verschil zit in de bevestigingswijze van het inbouwreservoir. Het 111.300.00.5 inbouwreservoir wordt bevestigd op de vloer en aan de achterwand. Deze module wordt vooral in familie huizen gebruikt.
Het 111.355.00.5 inbouwreservoir wordt bevestigd op de vloer en aan de zijwanden. Het is geschikt voor installatie in appartementen waar er geen achterwand of dragende muur is.
Hoe kies ik de juiste afvoergarnituur voor de wastafel?
Hier kunt u geen fout maken want alle afvoergarnituren zijn universeel en geschikt voor elke type wastafel.

Aankoopadvies

Raadpleeg een specialist

Raadpleeg een specialist

Annette

+3250895065(Ma-Vr, 9u-17u)
info@sanitino.be
Neem contact op